Saturday 28 December 2013

Budak Baru Belajar..

....sambung cerita semalam....
Sepetang suntuk saya menghabiskan masa menyenap gambar dengan camera berlensa. Habis benda jadi mangsa. Dari pokok, orang sampai ke kucing.  Keciwi...tu lah kata anak saya. Bukan apa exited kan benda baru.
Huish.., rasa lece nak guna. Nak kena fokus lah, zoom lah apa benda.  Silap tekan merata. Saya kan jenis suka tup tap ja..tapi betul la, angkat bendera putih nih..memang kalah my old Nokia. Objek, pencahayaan dan color lebih jelas.. Kalau saya mahir dengan teknik yang betul, gambar mesti lebih wow! Dengan tangan keras, kaku dan terketar-ketar inilah hasil yang saya dapat....

pembuka tirai..my one and only.....
                                                     










Penutup tirai...my little darling....

No comments:

Post a Comment