Tuesday, 7 May 2019

Salam Ramadhan.

Selamat berpuasa buat semua muslim bloggers.

Selama beberapa ketika saya akan pulang kekampung untuk menjaga adik bongsu yang bersalin. Jadi saya tidak dapat melawat setiap blog kekawan dan memberi komen  seperti biasa kerana liputan internet yang lembab di kawasan tersebut.  

Sepanjang ketiadaan, saya tawakal saja tinggalkan tanaman saya dirumah dan dikebun. Harap semuanya berada dalam keadaan baik dan dilindungi.  Umur panjang bertemu lagi ya kekawan. Semoga Ramadhan tahun ini memberi keberkatan kepada kita semua sepanjang melakukan amal ibadah puasa.

OK kawan-kawan, please take care. Happy blogging & happy gardening!

30 comments:

  1. Meriahnya bunga.. Salam Ramadhan dari mama sekeluarga

    ReplyDelete
  2. WOW INDAHNYA BUNGA2 YG MEKAR...SALAM RAMADAN MALA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan Faridah.
      Terima kasih tak terhingga sudi singgah walau saya sampai kehari ni tak dapat menurunkan sebarang komen diblog puan. Puas godek tak muncul juga ruangan komen tu. Boleh baca saja la.

      Delete
  3. wow..
    pokok akak tak pernah tak berbunga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan PB.
      Sekejab saja boleh tengok kemeriahan dia. Dah 3 hari berturut-turut hujan lebat dan angin kencang sambut puasa ni.

      Delete
  4. Selamat Berpuasa.
    Berjauhan sekejap. Nanti balik tentu ada bunga bunga akan menyambut kepulangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya memang bila balik tengok2 eh macam berbulan tinggal. Cepatnya pokok membesar. Selalu tengok rasa macam tak dak progres pun.

      Delete
  5. Assalamualaikum kak, Selamat menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan al-mubarak. Moga setiap ibadat yang dilakukan mendapat ganjaran yang sebaiknya daripada Allah SWT..

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan NK....Tahniah utk adik bongsu! Untunglah adik tu ada kakak tempat tumpang bermanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian juga kat dia. Mak dah tak ada. Kakak2 yang tinggal ni je yang boleh tolong setakat mampu. Susah juga bila duduk tetpisah lautan ni ya. Pula bulan puasa semua orang ada kerja dan kotmitmen.

      Delete
  7. Salam ramadan kareem
    Selamat berpuasa.
    Tahniah dapat anak saudara

    ReplyDelete
  8. Selamat Berpuasa Kak Mala.

    Mungkin di sana ada dapat tanaman baru boleh bawa balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa Diana.
      On the way kejetty memang singgah nursery nak beli bunga idaman. Malangnya tutup pula.
      Melepas...

      Delete
  9. Replies
    1. Ya selamat berpuasa dan menyambut lebaran.

      Delete
  10. Wah cantiknya taman...Selamat Berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa juga Marsha.
      Terima kasih sudi melawat.

      Delete
  11. These pretty blooms will certainly get everyone talking about them. Now I am missing catharanthus!

    ReplyDelete
  12. colourfull,Selamat Berpuasa.

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari mama sekeluarga

    ReplyDelete
  14. Nice post! Its really interesting. The ideas were good and helpful to us.
    VOIP Services in India
    VOIP Providers
    IVR Call Center Software

    ReplyDelete