Saturday 8 April 2023

Syukur Ya Allah....


Alhamdulillah.....saya sebenarnya masih terkejut...bersyukur sangat-sangat. Tiba-tiba saja saya boleh log in kembali  ke blog ini setelah setahun lebih di block oleh Googles. Semuanya gara2 cucu bawah umur buat video youtube guna email saya. Masih lagi tak percaya......saya harap ini bukan sementara....Harap saya boleh menulis kembali sampai bila- bila. Nanti saya ceritakan kejadian sekatan yang dikenakan keatas blog ini.  
Kesempatan  ini saya mengucapkan selamat menyambut Ramadhan kepada semua kekawan bloggers. Ampun maaf saya pinta kepada bloggers yang saya tak dapat reply dulu.  Masih gugup 😁😁😁 tak tau nak tulis apa. Takut sebenarnya. Takut kehilangan blog ini lagi.... 


Ok kawan- kawan, please take care. Happy blogging & happy gardening!




13 comments:

  1. Masyaa Allah.. Alhamdulillah.. seronok tak sabar ank tunggu update terkini kak Mala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Ana. Maknanya blog masih berfungsi la ya. Nanti pelan- pelan kak update. Serious kak dah hampir lupa dengan ikon mana yang patut kak tekan untuk masuk gambar bagai. Screen tipon pula kecil....😁😁😁 Terima kasih sekali lagi kerana sentiasa ingatkan kak.

      Delete
  2. Suka nak baca celoteh Kak Mala di blog nih. Semuga Kak dikurniakanNya kesihatan yang baik.. ceria selalu .. welcome back! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap adik pun meneruskan penulisan ya.😁

      Delete
  3. Terima kasih Dik. InsyaAllah tahun ni kesihatan lebih baik. Posa pun ok walau ada gastrik. Harap boleh terus sampai penghujung Ramadhan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Saya pun dah hampir setahun tidak menulis di blog. Serasa tak ada waktu. Semoga Kak Mala selalu sehat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih hadir. Mari lah kita menulis semula...

      Delete
  5. Salammm Kak Mala... Selamat Hari Raya! Semuga sejahtera di samping keluarga .. dikurniakanNya kesihatan yang terbaik.. tenang2 dan happy selalu. Suka aje baca celoteh akak kat blog ni.. take care kak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Donna visit kak. Selamat hari raya juga untuk adik sekeluarga.

      Delete
  6. alhamdulillah patulah lama menyepi..

    ReplyDelete
  7. Singgah ziarahi sahabat blog lama. Muga sihat hendaknya ..

    ReplyDelete