Saturday 4 January 2014

2014 Tahun Bunga

Tahun ini tahun  bunga untuk kami bertiga. Siapa kami? Saya, Che Wa dan Fuziah. Akhir tahun 2013 menyaksikan dua jiran yang juga  sahabat baik saya ini telah beralih arah. TUKAR...hahaa..tukar kepada saya la...Suka yang tak terucap bila dapat kawan sama hobi. Keterujaan mereka secara tidak lansung menaikan semangat saya. Saya yang dolu2 seorang sekarang dah bertiga. Seronok bila selalu keluar bersama mencari tanah, pokok dan pasu. Setiap minggu pusing pulau. Kerancakkan hobi baru ini benar-benar membuat kami bertambah akrab dan berkongsi segala. Ruang yang terhad kini bukan lagi alasan.  Dalam masa tiga bulan saja rumah Che Wa dan Fuziah dah meriah dengan pokok bunga. Laman saya pun ikut serta!

Antara pokok bunga yang ada di rumah Fuziah..


Laman sekangkang tikus saya....


Separuh dari bunga di rumah Che Wa..

3 comments: